torstai 27. tammikuuta 2011

Uusia meikkejä Avonilta


Aurinkopuuterihelmet,
 Huulikynä, 
Precision glimmer- helmenvalkoinen luomiväri, 
Sparkling nude huulipuna.





 Tää luomiväri on niin mun lempparimeikki, oon ostanut sitä aina uuden vähän ennen kuin edellinen loppuu.
Oon aika tarkka meikeistä, ja tää on muodostunut suosikiksi.

Uudet meikit aina piristää kummasti. (vaikka suhtaudunkin aina niihin varauksella)

Asiasta toiseen, nyt täytyy mennä lukemaan tytöille Astrid Lindgrenin Katto Kassista, tykkäävät siitä ihan mielettömästi. Onhan se ihan hauska, vaikka mua kyllä ärsyttää se Kassinen, kun on niin leuhka ja itsekäs.
Mutta ehkä mä kestän sen lasteni tähden :)

2 kommenttia:

  1. tuleeko noista aurinkopuuterihelmistä hyvin? ku niistä mikkä annoit mulle nii ei tullu melkeen mitää :O

    VastaaPoista
  2. No niistä varmaan tulee sitten lopuks huonosti, mutta kyllä niitäkin aika kauan käytin, ennen kuin alkoi tulla huonosti.
    Sit annoin ne sulle :D hahaha

    VastaaPoista