torstai 6. tammikuuta 2011

Tervehdys

Kyllä tää näemmä onnistui:)

Loppiaista kaikille, on ollut vähän laiska päivä, ihan hävettää.
Nukuin klo 12.30 saakka, koska eilen olin kuin zombie. Tuli extra vapaapäivä tarpeeseen kyllä todellakin.
Ihan mahtavia tämmöset loppiaiset. :)

Olen alkanut jo suunnitella kesää. Ennen olin vihainen, kun joulun jälkeen tuli heti H&M kesäkuvastot ynnä muut houkuttimet, kun kesään on vielä aikaa. Mutta nyt ei haitannut ollenkaan, vaan olin ihan innoissani. Tilasinkin H&M:ltä joitain vaatteita, että saa kesäsuunnittelun kunnolla käyntiin. Tuomas ei oiken arvosta tätä vaatehömppää, mutta minkäs nainen luonnolleen...?
Ihanaa kun päivä alkaa pidentyä ja kaikki herää eloon, tämä tyttö ainakin on täynnä ideoita ja suunnitelmia.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, kun huomenna töissä vielä yhden päivän rutistus ja sitten viikonloppua taas viettämään. Callanetics-ilta huomenna, JES! Se on ihan superjumppa.

2 kommenttia:

  1. Mä olin ainakin tänään ihan viikkovillissä loppiaisen takia. Luulin monta kertaa että on maanantai =)

    VastaaPoista