tiistai 25. tammikuuta 2011

Ajatuksia sisaruudesta







Minä ja Jose




                                        
                           Minä ja Jose taas :)



Aivan ihanaa, kun on sisaruksia joiden kanssa on niin samanlaisia ajatuksia ja samanlainen huumori.
Mulla on 4 siskoa ja 1 veli, eli jengiä riittää:) Meillä on niin hauskaa, kun ollaan jossain koolla! On aivan mahtavaa, kun sisarusten kanssa voi puhua avoimesti kaikesta, nauraa ja itkeä eikä koskaan tarvitse tuntea olevansa yksin.
Kaikki tullaan hyvin juttuun, joskus tietysti riitoja, mutta se kuuluu asiaan.
Oon miettinyt usein, miten muhun on vaikuttanut se, että on paljon sisaruksia. Kun taas jos olisin ainut lapsi, voisin olla hyvinkin erilainen. Tuotapa ei koskaan saa tietää. Ainakin kova koulu on käyty, kun puolensa on saanut pitää laumassa. Itse en ajatellut hankkia kuutta lasta, on se aika kova rasti. Näiden kahdenkin kanssa on tekeminen välillä, nykyään tappelevat jatkuvasti ja jostain on niin kova äänikin siunaantunut...
Ajattelen aina, että ihanaa, kun ovat terveitä ja juoksevat, riehuvat, huutavat ym. hauskaa :)
Se lohduttaa kummasti kun meinaa hermot mennä. Monet vanhemmat joutuvat kuitenkin olemaan huolissaan lastensa terveydestä, niin on suorastaan häpeällistä valittaa, kun lapset ovat villejä. Vaikka kyllä sitä aina siihen omaan arkeen uppoutuu, eikä näe sitä, että omat murheet on aika pieniä kuitenkin.

Sellaisia aatoksia minulla näin tiistai-iltana :)


1 kommentti: