sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Kaipaan motivaatiota!

Mä oon tullut nyt siihen lopputulokseen, että ostan hiustenpidennykset taas...
Edelliset meni pilalle, kun aloin värjäilemään niitä. Harmin paikka, kalliit clip-onit meni sen siliän tien!
Aion ostaa Rapunzelista vaaleat suorat pidennykset.
Selailin hiukan julkkiskuvia ja tässä joitakin naikkosia, jotka mun mielestä kauniita. (en välttämättä niinkään kaikkien elämäntapoja arvosta...)


Parisilla ei oo paljon muuta hianoo, kuin nuo hiukset tuossa. MULLE NE!!!!!!!!!




                                                 Angelinan hiuksia en ottaisi, mutta huulet kylläkin:)
                                                      



 Lindsay Lohan on aika nätti, vaikka onki sellainen sekopää:)


 Joo, ja Nicole Scherzinger, aika jees. Toi nenä olis mulle hyvä ja ihonväri kans. Pistetään tilaukseen :)


Mun mielestä on kivaa kattoa kaikkia julkkiskuvia motivoituakseni. Sitä aina innostuu urheilusta ja muutenkin saa hyviä ideoita pukeutumiseen, meikkiin ja hiuksiin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti